Недержавні аналітичні центри і органи влади: партнери у просуванні реформ чи дві паралельні реальності?

0

13 березня завершився наш дворічний проект «Дорожня карта реформ для ГО «Європейський діалог» на 2015-2016 роки», який реалізовувався в рамках Ініціативи з розвитку аналітичних центрів України Міжнародного фонду «Відродження» та Фонду розвитку аналітичних центрів (TTF) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні.

Упродовж цих двох років наша аналітична група напрацювала близько 50 аналітичних досліджень, які мали на меті полегшити місцевим органам влади втілення реформ у різних сферах суспільного життя – від децентралізації до впровадження електронного врядування.

Чи вдалось нам це зробити? Оцінювати Вам і органам влади – Львівській обласній раді, Львівській обласній державній адміністрації, районним радам і адміністраціям, органам місцевого самоврядування і об’єднаним територіальним громадам. А те, чого нам вдалося досягти в інституційному та організаційному розвитку, Ви можете побачити у презентації:

Завантажити (PDF, 1.28MB)  13-bereznya-Kaspruk

У зв’язку із завершенням цього великого і важливого для нас проекту, ми вирішили не організовувати презентації своїх досягнень, а зібрали за круглим столом представників громадського сектору та аналітичних центрів, керівництво Львівської обласної державної адміністрації, депутатів Львівської обласної ради та головних редакторів місцевих засобів масової інформації і обговорили питання чи недержавні аналітичні центри і органи влади можуть бути партнерами у просуванні реформ, чи вони існують у двох паралельних реальностях.

Бачення аналітичної групи “Європейського діалогу” у цьому питанні представив її керівник Олександр Софій. Із його результатами Ви можете ознайомитись в презентації:

Завантажити (PDF, 1.13MB)  13-bereznya-Sofiy

Представникам влади довелось почути і відповідати на доволі незручні питання, як з боку представників громадськості, так і засобів масової інформації, але висновок ми для себе зробили чіткий: влада хоче співпрацювати із незалежними аналітичними центрами і навіть фрагментарно це робить. Фінансувати якісну аналітику вона теж готова. Але з іншого боку представники громадськості, в тому числі і аналітичних центрів, повинні пропонувати владі не лише контроль за її діяльністю, але й актуальні аналітичні дослідження для напрацювання спільних виважених рішень. А засоби масової інформації, як основні канали впливу на громадську думку, мали б більш системно і послідовно висвітлювати плоди такої співпраці.

Фото із заходу:

Коментарі