Як побудувати ефективну комунікацію інтеграції ВПО: завдання для влади, громади і ВПО

0

У Бродівській громаді відбувся тренінг присвячений тематиці правильної та ефективної комунікації щодо інтеграції внутрішньо переміщених людей у життя громади.

Тренер Ірина Марушкіна зосередила увагу присутніх на тому, що комунікація є одним із головних факторів адаптації соціальних груп для функціонування в даному середовищі.

Соціальна інтеграція, яка відбувається у культурній, структурній, соціальній сферах, є встановленням зв’язків різного характеру між людьми, які були змушені покинути власне житло, та місцевим населенням, включення переселенців у систему взаємовідносин у громаді.

Ірина Марушкіна виділила такі аспекти інтеграції представників ВПО:

  1. Мовні курси та культурні заходи
  2. Інституції та програми
  3. Взаємодія та взаєморозуміння
  4. Формування спільної ідентичності.

При цьому найважливішим є створити такі умови, за яких ВПО відчуватимуть себе повноправними членами громади та братимуть активну участь у її житті. Це допоможе їм швидше адаптуватися та інтегруватися.

  1. Як створити і донести позитивний імідж громади до переселенців? Для цього :
  2. Громада повинна вести власну інтеграційну політику, а отже розробити її стратегію і план
  3. Ці документи повинні знайти своє відображення у загальній Стратегії розвитку громади

На основі цих документів створюється Комунікаційна стратегія та план заходів із її реалізації, бенефіціарами якої є всі мешканці громади включно із ВПО

Ключові меседжі ефективної комунікації щодо інтеграції ВПО:

ВПО для влади – це ресурс для розвитку громади, тому цей ресурс потрібно залучати, а не втрачати

Для громадянського суспільства ВПО – це потенційні партнери і бенефіціари

Для ВПО – можливість активної та ефективної адаптації, повернення до нормального життя або початок нового життя.

Цей тренінг проводився ГО «Європейський діалог» за підтримки ІСАР Єднання у межах проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства», що реалізується ІСАР Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку.

Ця публікація створена ГО «Європейський діалог» за підтримки ІСАР Єднання у межах проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства», що реалізується ІСАР  Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку. Зміст публікації не обов’язково відображає погляди ІСАР Єднання, погляди Агентства США з міжнародного розвитку або Уряду США.
Проект реалізується за сприяння проєкту USAID «Інституційна підтримка інфраструктурних ОГС для посилення спроможностей громадянського суспільства України» 2023, що виконується в межах міжнародної технічної допомоги «Ініціатива секторальної підтримки громадян суспільства», що реалізується Громадською організацією «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» на підставі Угоди про співпрацю No72012119СА00003 між Громадською організацією «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» і Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
1711521626187 1711521626196 1711521626204 1711521626211
Коментарі